Ludia ktorý maju deusa všetci hľadaju na 18khz frekvencií.No tí ktorých poznám.Je tam aj 4khz nastavenie.Všeobecne sa predpokladá že toto nastavenie je na hrubé veci a ide do hlbky ale neberie to malé drobnosti.Je to skutočne tak? .Nezdá sa mi to lebo kdesi v manuali nejakého ineho detektora som sa dočítal že nízke frekvencie su viac vhodné na striebro a vysoké na zlato.Konkretne je to písané v manuáli na spektru.22khz je tam napísané že je určená na hľadanie zlata a 2,5khz je určená na hladanie hlboko uložených strieborných mincí.Niečo podobné je písané aj v manuali dfx .Každý asi vyskúšal všetky programy na deuskovi ,chcem sa opýtať zostal niekto v hľadaní na 4khz a hľadá s ním? _________________ Neexistujú bezcenné mince.
Podobné poznatky mohu potvrdit u třífrekvenční Spectry a dvoufrekvenční DFX. Závisí to však silně ještě na typu a velikosti hledací cívky.
Spectra má tu výhodu, že zobrazuje na displeji současně všechny tři frekvence jako bargraf a jeho délka odpovídá síle odezvy cíle. Takže je hned nad každým cílem vidět sílu odezvy každé ze tří frekvencí. Je s podivem, jak často neplatí vžité pravidlo o vyšších frekvencích na malé předměty a naopak.
Také při přejíždění cívkou nad cílem se síla odezvy u různých frekvencí mění. A je to celkem logické. Přímo nad předmětem může být nejsilnější odezva od nejvyšší frekvence / 22kHz / a nejslabší od nejnižší / 2,5 kHz /. Ale když cíl míjím - poměry se úplně mění. Dále od cíle je na stejný cíl nejlepší odezva od nejnižší frekvence a nejvyšší naopak hodně zeslábne.
Dalším z důvodů bude také fakt, že třeba zlato se odezvou může blížit železu a na železo se vžily především nízké frekvence, že ?
Na zlato byl dost dobrý Explorer 2 a SE. U Etracu už konstruktéři ten mód v SW vypustily a to je škoda.
Nejsem expert, ale u Explorera SE jsem si tebou popisovaného "módu" nikdy nevšimnul. Naopak jsme s kolegy ověřili, že Explorer SE (narozdíl od Explorera II) tvrdohlavě házel tu nejnejdrobnější zakopanou, hlubokou barvu do železa. U Etraca jsem tohle chování nepozoroval, což je dobře. _________________ Minelab E-Trac + Garrett Pro-Pointer
No od Minelabu jsem měl prakticky vše a dost dobře nastudované a nachozené. Proti E tracu nic nemám / snad jen ta váha a mohli by tam montovat lepší displej - jako do Emirátů /, ale oproti SE opravdu jednu funkci ztratil a kdo přecházel z SE na E-Trac, měl si toho všimnout....
Neříkám, že je to bůh ví jaký nedostatek.
Jednalo se o lepší odezvu na zlato v určitém nastavení. Kdo chce, ať si to vyzkouší...
Naposledy upravil fanu dne pondělí 21. leden, 2013 17:41, celkově upraveno 1 krát.
Díky za reakci. Můžeš být konkrétnější ohledně toho určitého nastavení? Rád bych to z jara vyzkoušel.
Každopádně trošku nechápu, jak sis mohl nevšimnout toho, že Explorer SE házel právě nejdrobnější, hlubokou barvu do železa - audio i smartfind. _________________ Minelab E-Trac + Garrett Pro-Pointer
Házel, ale dalo se to nastavit i naposlouchat velice dobře. V tom bych problém neviděl. O čem mluvím, je věc jiná.
Zrovna tak, bys mohl argumentovat, že většina detektorů DNES hodí hluboké / rezavé / železo do barvy.
Od určité doby se vývojáři SW detektorů snaží neurčitý hraniční signál hodit do barvy.
SW nakonec vždy musí mít nějakou odezvu a pokud není jednoznačná a procesor nemá dostatek informací - musí i tak rozhodnout a předmět někam zařadit. Mohl by být také ticho, / bez odezvy /ale to není žádoucí. Takový detektor by v testech asi neuspěl.
Dnešní detektory se v neurčitých odezvách více přiklánějí k barvě. Nejen z marketingového hlediska, ale je to i docela užitečné. Zaslechneš hlubokou barvu - kopeš do půl metru a tam rezavý hřebík. Nic se neděje - trochu sis zakopal.
Ale horší by bylo, kdyby neurčitou barvu hodil do železa nebo nebyla odezva žádná. Pak sice ušetříš kopání, ale nález přecházíš.
Tohle je třeba mít na paměti při nastavení konkrétního detektoru.
Vcelku slušně tuhle problematiku vyřešil White´s . Třeba u DFX je poslední ID / 95 / vyhrazeno neidentifikovatelným předmětům, kdy procesor nemá dostatek informací. Pak hodí předmět do ID 95 a sám si rozhodni, jestli budeš kopat nebo ne
Registrace: 21.5. 2009 Příspěvky: 192 Bydliště: JM L.P. 1962
Zaslal: pondělí 21. leden, 2013 18:11 Předmět:
Ahoj,taky něco k té kouzelné hůlce Deus.
Po koupi tohoto detektoru jsem rychle poznal ,že je to on.
Myslím si že tento detektor byl při uvádění do prodeje hodně opěvován a hledači od něho hodně očekávali.
Pokud jde o hloubku žádný fatastický dosahy se nekonají.Detektor mě ale párkrát svým dosahem překvapil.
Jinak už jenom samý kladný postřehy.Váha fantastická,taky jsem ho kvůli mým nemocným rukám kupoval.Komfort při hledání,4 frekvence který můžeme při hledání přepínat,9 přednastavených programů,každý jednotlivý si můžeme měnit podle okolností.Samostatnou kapitolou bezdrátový sluchátka,kterými se detektor ovládá bez hlavní jednotky,úžasná věc.
Co se týká velmi drobných cílů,tak je podle mě Deus nekorunovaný král.
Toto je jenom takový malý postřeh,žádná reklama, pro hledače který o Deusovi uvažuje.Vlastníkům těchto detektorů je tohle všechno samo jasné.
S detektorem chodím teprve 2 roky,ale krásných nálezů je přehršel.
Pěkně děkuju, tak to po desátém vykopaném hřebu ze 70cm bych ten detektor asi přestal mít rád. Teda kdyby mi hlásil barvu. Jiná věc je kruhové a masivní železo, s tím zapasí asi všechny detektory a tam to beru.
Jinak jaké je to určité nastavení, se kterým měl Etrac problém?
Chceš říct, že Etrac nejde nastavit tak, aby bral zlato jako Explorer II / SE?
fanu napsal:
Házel, ale dalo se to nastavit i naposlouchat velice dobře. V tom bych problém neviděl. O čem mluvím, je věc jiná.
Zrovna tak, bys mohl argumentovat, že většina detektorů DNES hodí hluboké / rezavé / železo do barvy.
Od určité doby se vývojáři SW detektorů snaží neurčitý hraniční signál hodit do barvy.
SW nakonec vždy musí mít nějakou odezvu a pokud není jednoznačná a procesor nemá dostatek informací - musí i tak nějak rozhodnout a předmět někam zařadit. Mohl by být také ticho, / bez odezvy /ale to není žádoucí. Takový detektor by v testech asi neuspěl.
Dnešní detektory se v neurčitých odezvách více přiklánějí k barvě. Nejen z marketingového hlediska, ale je to i docela užitečné. Zaslechneš hlubokou barvu - kopeš do půl metru a tam rezavý hřebík. Nic se neděje - trochu sis zakopal.
Ale horší by bylo, kdyby neurčitou barvu hodil do železa nebo nebyla odezva žádná. Pak sice ušetříš kopání, ale nález přecházíš.
Vcelku slušně tuhle problematiku vyřešil White´s . Třeba u DFX je poslední ID / 95 / vyhrazeno neidentifikovatelným předmětům, kdy procesor nemá dostatek informací. Pak hodí předmět do ID 95 a sám si rozhodni, jestli budeš kopat nebo ne
to Duran: Jasně, je super, když člověk najde ten svůj detektor, se kterým se zžije a je s ním spokojený.
Čistě hypoteticky, kdybys pominul váhu a komfort obsluhy, myslíš, že bys ty nálezy s Goldmaxem nenašel? _________________ Minelab E-Trac + Garrett Pro-Pointer
Zaslal: sobota 02. únor, 2013 22:06 Předmět: skryté časti menu
Na zahraničných fórach sa objavila informácia, že Deus má v menu i skryté časti,ktorých existencia sa nejak "tutlala", viete niečo? _________________ ..... a je to krtko v drôtených gaťách !!!
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.