Registrace: 19.2. 2007 Příspěvky: 2368 Bydliště: Brandeisel-Wolschan, 60-ka již minula
Zaslal: čtvrtek 04. únor, 2016 20:51 Předmět:
Ahoj.
Je mě líto. Garrett přešel na nový web a mé články zatím neaktualizoval.
Co potřebuješ vědět?
Zdravím.
Feri _________________ Feri
Garrett ACE Apex, Garrett PP.
Ahoj Feri, chtěl jsem si nezávazně porovnat GTP1350 s EUROACE a AT PRO při použití stejné sondy 2D 28x22 cm. GTP 1350 s velkou 2D jsem měl 8let, vadila mně ta váha, teď přemýšlím, že bych se k GTP1350 vrátil. Díky David.
Registrace: 19.2. 2007 Příspěvky: 2368 Bydliště: Brandeisel-Wolschan, 60-ka již minula
Zaslal: čtvrtek 04. únor, 2016 23:07 Předmět:
Ahoj, jsme sice v jiném vláknu, ale řeknu to asi takhle:
Jednoznačně u Garrettů vede za všech hobby přístrojů řada AT.
Pokud bych se měl rozhodovat mezi GTP 1350, vybavenou mnoha funkcemi a novým Acem 400, jednoznačně preferuji nové Ace.
Proč?
Váha, baterie, jednoduchost a parametry, dle mého, mnohem lepší, než GTP.
Toť můj názor.
Pokud by mě dnes dal někdo na výběr mezi GTP a EuroAce, vezmu si EuroACE. Důvodem je levnější servis, váha a jednoduchost, jak zapojení, tak ovládání.
Hezký večer
Feri _________________ Feri
Garrett ACE Apex, Garrett PP.
Zaslal: úterý 26. duben, 2016 7:46 Předmět: GTI 1500 nebo AT PRO
Zdar,
Rád bych se zeptal, hlavně tedy Feryho, jestli má smysl jít do AT PRO, když mám doma GTI 1500. Na GTI se mi líbí baterie vzadu u lokte, podle mě je to lépe vyvážené. Mě zajímá ale hlavně ten technický rozdíl mezi nimi. Jestli má smysl utrácet tisíce a výsledek za to by byl jen nepatrné vylepšení a ještě kdoví jestli.
Jinak s kamarádem chodíme já GTI 1500 a on GTI 2500. Dosahy +- stejné, hlášení signálů také téměř stejné, akorát on má hezčí zobrazení hloubky a velikosti a All metal mode. Takže srovnávat AT PRO můžete pro mě i s GTI 2500.
Díky za info. Martin
Registrace: 19.2. 2007 Příspěvky: 2368 Bydliště: Brandeisel-Wolschan, 60-ka již minula
Zaslal: úterý 26. duben, 2016 16:02 Předmět:
Ahoj, zdraví Feri
Obecně: každému sedí jiný detektor, každý je zvyklý na ten svůj.
Takže asi takto:
1. vyvážení - v porovnání vah jednoznačně vyhrává AT. GTI se může zdát vyváženější, ale je strašně těžké.
2. napájení - u řady AT je jen jeden zásobník, takže jasná úspora financí.
3. Odolnost proti rušení, odrušení frekvence - s AT můžou hledat i 4 lidi vedle sebe, bez vzájemného rušení, což asi u 1500stovky a 2500stovky asi nejde.
4. Separace - oproti GTI je u AT excelentní
5. Diskriminace a iron audio + proporcionální indikace cíle - to asi anachronismus GTI tak úplně nedokáže.
Dosahy a citlivost - srovnatelné v optimálních podmínkách, v terénu jednoznačně vede AT, ale hloubkovou sondu neumí, ani vizualizaci cíle. Velká sonda GTIvšak dosáhne hlouběji, než základní AT.
6. Zemní vyvážen ATí - oproti GTI = sen.
K tomu si připočti oba hledací režimy a můžeš porovnávat.
Závěr: AT Pro má jen jednu zákjladní desku, kterou běžně opravuji. GTI je malá jaderná elektrárna s koncepcí 80-tých let. Opravy provádím též, ale jsou poněkud složitější a tím pádem i dražší.
Na svou dobu byla řada GTI bomba. V sdoučasnosti bych tyto detektory přirovnal k postaršímu trabantu, kličkujícímu mezi audinami a mercedesy.
Stále fungují, ale technicky zaostávají. Ale stále, ač dýchavičně - jezdí!
Ale, jak jsem psal na začátku, pokud jseš zvyklý na GTI, zůstaň u něho.
Pokud chceš lepší technologii, jdi do AT.
Výsledek bude stejný: Když Ti bude přáno, najdeš s jakýmkoli detektorem. Pokud Ti přáno nebude, nepomůže Ti ani ten nejlepší detektor _________________ Feri
Garrett ACE Apex, Garrett PP.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Přejít na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.