Zaslal: neděle 02. září, 2007 11:15 Předmět: POZOR na podvodníky - Titaniumm system ADONIS
Ahoj kolegové,
Protože jsem se stal obětí podvodu ze strany francouzského výrobce Titaniumm system, tak se rád podělím o celou kauzu s Vámi, aby se podobná věc nikomu z Vás už nemusela přihodit. Celé se to začalo tím, že mi byl doručen mail od A. Tartar, ředitel Titanium System, v němž bylo uvedeno, že jejich produkt Adonis je možné koupit v jejich internetovém obchodě. Samozřejmě jsem se zajímal o tento produkt již delší dobu, viděl jsem i prezentaci ve Fr. TV a nebylo možné přehlédnout fotky Adonise na titulních stranách časopisu Le Fouilleur a samozřejmě video, dosahy a zmíněná diskriminace, uvedené na stránkách výrobce mě přesvědčili o tom, že detektor je plně funkční. Proto jsem se rozhodl detector objednat. Po zaplacení částky 1649 EUR, mě byl po týdnu detektor doručen. Takže jsen dobil baterie a hurá do terénu. Byl jsem nadržený jako lev v říji, ale velice rychle mě Adonis vyvedl z tohoto endorfinového opojení a mě začala rychle přepadat skepse a veliké zklamání. Hned po zapnutí mě detektor nemile překvapil tím, že se kousl software a neexistovala sebemenší možnost ho vypnout, takže jediné řešení bylo vytáhnout baterie. Po poté jsme baterie zpět nainstalovali a stroj zapli. Teď vše vypadalo, že bude fungovat jak má, ale chyba lávky. Detektor odmítal detekovat menší kovy a velmi velké kusy železa detekoval do 15 cm. Tak jsme se rozhodli nastavit větší citlivost, ale nic se nestalo, žádná změna, tak jsme se ji rozhodli snížit a opět vůbec nic. Takže jsme vše vrátili do firemního nastavenía znovu jsme chtěli začít hledat, ale co se nestalo detektor se sám od sebe vypnul, tak to už jsme byli s kolegou opravdu na pokraji šílenství, ale řekli jsme si, že to se může přihodit a už se to opakovat nebude, tak jse adonise zapli a začali hledat s tím, že kolega půjde po mě stejnou trasu s VLF detektorem a zkontrolujem si výsledky. Já s adonisem jsem nedetekoval vůbec nic a navíc mě ten šmejd neustále vydával nějaké chrchlavé zvuky což bylo už do nebe volající. Kolega pak prošel stejnou trasu s mým VLFkem a detekoval správně několik kovů, které jsem bez známky registrace s adonisem přešel. Tak jsme vytáhli 1 Kčs a zkusily jednoduchý test, výsledek je tristní. Adonis korunu detekoval do 5 cm a pak už mlčel, jen pořád vydával chrchlavé zvuky a vypisoval čísla na LCD, úplně mimo zakopanou korunu, kde nebyl žádný kov. A navíc se nám několikrát sám od sebe vypnul. Tak jsme chtěli nastavit jiné parametry, ale nešlo to, pořád se na displeji objevoval nápis invalid anešlo cokoliv jiného, kromě nefungující citlivosti nastavit. To už bylo na naše nervy dost a rozhodli jsme se vrátit domů. Já si řekl, že problém může být v nastavení tak jsem se rozhodl opět prostudovat návod, ale tam se nebylo možné vůbec nic dočíst, jen, že vše abstará automatika a nastavování uživatelem se nedoporučuje. Druhý den jsme se rozhodli opět vyrazit do terénu s tím super detektorem všech dob a výsledek: nebylo možné cokoliv nastavit, nedetekoval kovy, neustále chrchlal a vypisoval na LCD čísla, kde nebyl žádný kov a pořád se vypínal. Takže jsem napsal výrobci, že vadný výrobek posílám zpět a chci vrátit peníze, načež mě výrobce poslal mail i s novým programem. Po nahrátí programu do detektoru se všechny chyby opět opakovaly. Takže jsem vše uvedl do původního nastavení tak, jak mi byl detektor doručen, vše zabalil a poslal výrobci i s dopisem o vrácení peněz a uvedením mého účtu. Podle poštovní doručenky si výrobce převzal poštovní balík dne 22.9. Od té doby se výrobce neozývá na maily, které mu prokazatelně došli a nekomunikuje se mnou ani písemně, navíc peníze dodnes nevrátil a podle naprostého nezájmu vrátit ani nehodlá. Včera jsem poslal mail výrobci, že pkud mi peníze nevrátí, budu nucen vše oznámit na polici a jsem nucen podat žalobu. Bohužel zase žádná reakce. Včera jsem se obrátil na Evropské centrum spotřebitele s žádostí o pomoc. Jelikož se nechci smířit s tím, že někdo v EU je schopný tak podvodně získávat peníze od detektorářů, chci využít jakékoliv možnosti aby jsem dosáhl svých práv a vrácení peněz, proto Vám budu vděčný za pomoc a za radu jak můžu dosáhnout nápravy. Předem Všem děkuju a pozor na tyto prodejce.
Registrace: 14.3. 2007 Příspěvky: 1089 Bydliště: Ústí nad Labem
Zaslal: neděle 02. září, 2007 12:55 Předmět:
To je síla!!!!!!
Kamaráde!
Já jim nikdy nevěřil! Žabožroutum
Jsem pod nima nějakou dobu dělal a stačilo mi to!
Bohužel ti moc neporadím ale bude to asi nejspíš chtít právníka!
Jsem moc zvědavej jak tvůj příběh dopadne!
Ono to zase není tak málo 1650eur že?
Držím ti palce protože to asi budeš potřebovat _________________ Goldmax Power, Jokr 007,Draper a Fiskars Lite
I tak děkuju, za psychickou podporu. Uvidím co Evropské spotřebitelské centrum. Je to hodně peněz, manželka má tento měsíc porodit naši holčičku, takže ty peníze bych utratil raději za malou.
To je důvod proč nedoporučuji kupovat detektory v zahraničí přes net či jinak si je nechat posílat. Při osobním odběru víte co kupujete a i se zárukou je to jednoduší než u poslaných. Soudit se se zahraničním dodavatelem je šíleně drahá záležitost a nejrůznější organizace na ochranu zákazníků jsou většinou na nic. Naprosto jiná situace je při zakoupení v ČR. Ať už u prodejce nebo na inzerát což jednoznačně preferuji vzhledem k ceně. I kdyby se teoreticky stalo, že koupíte na inzerát vadný kus, což jsem ještě o nikom neslyšel, že by se mu to stalo, tak v občansko právním řízení dostanete peníze zpět poměrně bezproblémů, ale musíte si spolu s prodávaným předmětem nechat poslat prohlášení od původního majitele o stavu předmětu. Podepsané a s rodným číslem či číslem OP. Pak je vše bez problému a vážně bych se toho nebál.
Velmi nepříjemná věc. Moc ti držím palce, aby se vše vyřídilo k tvé spokojenosti. Za poslední rok jsem vyřizoval několik reklamací nábytku, který jsem koupil přes internet a ač to bylo tady v ČR, ne každý byl zrovna ochotný a vstřícný reklamaci uznat a vyřídit, ale vždy to dopadlo dobře i když to trvalo déle ( kromě jednoho prodejce, ten začal spolupracovat, až když jsem ho vyhledal a dostal facana ). je někdy neuvěřitelné, co někteří prodejci zkoušejí. Takže ještě jednou, držím palce.
Registrace: 1.6. 2006 Příspěvky: 4423 Bydliště: Přechodně Praha,45 jar
Zaslal: neděle 02. září, 2007 14:54 Předmět: re
Smutný příběh...Nejsem proti nakupování v zahraničí...Ale vše je o přístupu prodejce..zákazník.. Mám pocit ,že i UCE z DW ho posílal sklamán spátky.Ať ti to dobře dopadne.
Ahoj Habros. Nevím jestli Ti to pomůže, nezkoušels volat na 777840878 DetektorGold Aleš Bureš? Měli by Adonis taky začít prodávat, možná by věděl jak na ně...
Registrace: 23.3. 2006 Příspěvky: 2580 Bydliště: Letovice, 50 let
Zaslal: neděle 02. září, 2007 16:57 Předmět:
Ve Francii nemá prodejce zákonem stanovenu žádnou lhůtu ve které musí vyřídit reklamaci ( jako je u nás 30dní ) - platí tam něco jako přiměřená lhůta povaze věci - což je cca. 4-6 týdnů. Pokud ti výrobce detektor zaslal poštou, měl bys mít nárok i na úhradu nákladů spojených s dopravou. Reklamační lhůtu jsi jim měl stanovit v průvodním dopise. Jinak pokud zboží reklamuješ do 6měsíců od zakoupení, máš právo si sám stanovit jestli chceš opravit zboží, vyměnit zboží nebo vrátit peníze - opět bys to měl uvést v průvoďáku. Já bych se neplašil a počkal co z toho bude - peníze už stejně nemáš. Pokud ti pošlou adonise kterej se bude opět zasekávat atd. vrať jim ho a přesně v dopise uveď co od nich žádáš (peníze nebo výměnu). _________________ A bovi maiore discit arare minor. GMAXX, XTERRA70
Děkuju všem za ochotu. Samozřejmě budu nadále informovat o tom jak se výrobce postaví k problému a jakým směrem se celá kauza bude ubírat. Ještě jednou díky všem.
Dnes ještě napíšu jeden email výrobci a opět budu požadovat vrácení peněz do 5.9.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.